Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Kántor Tibor | 0 hozzászólás
A LEGDURVÁBB LADA
Oroszországban is nagy divatja van az autótuningolásnak. Szerencsére nem csak a nyugati modellekkel foglalkoznak, Ladákra is marad kapacitás.
Olyasmit találtunk, ami minden jóérzésű hazai autókedvelő lelkét megmelengeti. Tuningolt Lada!
Egyelőre nem sokat tudni a képeken látható szörnyetegről, de az a kevés is igen beszédes. A volt keleti blokk járműveinek turbósítására szakosodott Gladkov szervizben készült a járgány. A "Spártai" néven futó gépsárkány alapját egy 2105-ös, tehát az első kocka Lada adta.
Azután, hogy a kocsit teljesen lecsupaszították, masszív merevítést építettek be, ami azért kell, mert az eredeti 1,3-as karburátoros blokk helyét egy Nissan Skyline-ból származó 2,5 literes hathengeres motor vette át.
A turbófeltöltős erőforrás alaphelyzetben 250 lóerős, tehát nagyjából négyszer annyi, mint az eredeti orosz.
15 éve | Kántor Tibor | 1 hozzászólás
ÚJRA JÖHET A KOCKA LADA
Egy szürkeimportőr révén ismét kaphatók a Lada 2105 és 2107 típusok Németországban, sőt, még a roncsprémium is jár utánuk.
A bő negyven éves alapkonstrukció ellenére egy hengerenkénti befecskendezőrendszerrel sikerült megoldani, hogy az Oroszországban még mindig népszerű ős-Ladák motorja megfeleljen az Euro4 környezetvédelmi normának, így simán kaphattak típusengedélyt Németországban. Az átdolgozott motor 72 lóerős, és papíron 8,5 liter/100 km-es átlagfogyasztást produkál vegyes ciklusban.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás