Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lada Fun club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lada Fun club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A LEGDURVÁBB LADA
Oroszországban is nagy divatja van az autótuningolásnak. Szerencsére nem csak a nyugati modellekkel foglalkoznak, Ladákra is marad kapacitás.
Olyasmit találtunk, ami minden jóérzésű hazai autókedvelő lelkét megmelengeti. Tuningolt Lada!
Egyelőre nem sokat tudni a képeken látható szörnyetegről, de az a kevés is igen beszédes. A volt keleti blokk járműveinek turbósítására szakosodott Gladkov szervizben készült a járgány. A "Spártai" néven futó gépsárkány alapját egy 2105-ös, tehát az első kocka Lada adta.
Azután, hogy a kocsit teljesen lecsupaszították, masszív merevítést építettek be, ami azért kell, mert az eredeti 1,3-as karburátoros blokk helyét egy Nissan Skyline-ból származó 2,5 literes hathengeres motor vette át.
A turbófeltöltős erőforrás alaphelyzetben 250 lóerős, tehát nagyjából négyszer annyi, mint az eredeti orosz. Ugyanakkor látszik, hogy nem maradt érintetlen, a kocsi orrába beépített intercooler és a nagy Garrett turbók igencsak árulkodóak.
A komoly teljesítmény miatt teljesen új hajtást, és futóművet építettek a Ladába, amely könnyebb is mint széria testvérei, miután az utastérbe nem építettek vissza túl sok mindent, most egy versenyautóéra emlékeztet. Amellett, hogy kiszélesítették a sárvédőket és hatalmas spoilert formáztak a csomagtérajtóra, a legérdekesebb, hogy kupévá alakult át a szedán. Kivágták a B oszlopot, majd hátrébb szerelték, miközben megnyújtották az első ajtókat.
Még több ilyet!
(Forrás: vezess.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!